Ne dam te naslovu

                                        


Piše: Tijana Djordjević
                                     
                                        
        I dok reči moje čitaš,
                                         sigurno je da se pitaš...
                                         Kome šaljem misli ove?
                                         Koga pesma moja zove?

                                         Ti saznati nećeš nikad,
                                         za tu patnju, bol i jad.
                                         Teraju me silne muke,
                                         da koristim pero, ruke.

                                         Pisaću ja mnoge pesme,
                                         tu su strofe moje česme.
                                         I teći će poput reke,
                                         slova ova, mrlje neke.

                                
        Al' ti nikad nećeš znati,
                                        da stih svaki sada pati.
                                        Tajnu svoju ja čuvaću,
                                        znaće zbirka, njoj šapnuću.
                                           
                                       Kad je uzmeš, pročitaćeš,
                                       a moj šapat čuti nećeš.
                                       Ni u snu ti neće biti,
                                       da će ona tebe kriti.

                                       Sada kad su tu sve rime,
                                       naslov traži tvoje ime.
                                       Baš me briga, neću dati,
                                       tebe neću otkrivati.

Коментари